غلامرضا فيض فرماندار شيروان : برپايي نمايشگاه هاي کتاب در شهرستان هاي استان ضروري است

فرماندار شيروان : برپايي نمايشگاه هاي کتاب در شهرستان هاي استان ضروري است

فرماندار شهرستان شيروان گفت: برپايي نمايشگاه هاي کتاب در شهرستان هاي استان ضروري است.

به گزارش سرويس فرهنگي هنري برنا غلامرضا فيض در حاشيه بازديد از چهارمين نمايشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالي با ابراز خرسندي از برپايي نمايشگاه، از اقدامات فرهنگي دست اندرکاران ستاد اجرايي چهارمين نمايشگاه تقدير کرد.
وي با مقايسه اين دوره از نمايشگاه با دوره هاي پيشين مکان مناسب، فضاي بهتر نمايشگاه ، افزايش تعداد ناشران و برپايي برنامه هاي جنبي را از مزاياياين نمايشگاه در سال جاري ذکر کرد وآن را حاکي از تلاش هاي مستمر دست اندرکارن امر دانست.
فيض با اذعان براين مطلب که بايستي چنين نمايشگاه هايي در شهرستان ها ي استان نيز برگزار شود، تصريح کرد: اين رويداد بزرگ فرهنگي مي تواند گامي مؤثر و مفيد در ترويج کتاب و کتابخواني در بين اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان باشد.
مقام عالي دولت در شهرستان شيروان حضور و بازديد مردم به خصوص قشر جوان از نمايشگاه هاي کتاب را بستر آفرين فرهنگ انس با کتاب ذکر کرد .
فيض با بيان اينکه برپايي نمايشگاه هاي کتاب راهي باز براي خريد کتاب هاي مورد نياز و دردسترس بودن آنها براي مردم است، اظهار داشت: خريد کتاب از نمايشگاه ها بهتر از کتابفروشي هاست در حالي که قيمت مناسب و انتخاب سريع کتاب مورد نياز از محل نمايشگاه صورت مي پذيرد.
وي اظهار اميدواري کرد: با بسط فرهنگ کتابخواني بتوانيم شاهد رشد و توسعه تمام ابعاد جامعه باشيم.
يادآور مي شود؛ چهارمين نمايشگاه کتاب خراسان شمالي تا 27 تير سال جاري در سالن شهيد عليدخت شهرستان بجنورد براي بازديد عموم داير است و اين زمان تمديد نخواهد شد.

انتهاي خبر // شبکه خبری برنا//201 - 201 - 39//www.BornaNews.ir

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.