یک توضیح در مورد سرنوشت نام گذاریهای خیابانها توسط شورای شهر


همشهریان محترم و خوانندگان این تارنگار
چنانچه می دانید پس از تلاشهای بسیار توسط وبلاگ نویسان و انتشار خواست های مردمی مبنی بر توجه شورای شهر به مشاهیر شهرمان ارد بزرگ ، منوچهر لطیف و علی بابا رستمی نهایتا شورای شهر شیروان در سه شنبه 23 تیرماه تصمیم گرفت نام مشاهیر شیروان را بر روی خیابانهای شهرمان بگذارد . امروز از آن تاریخ هشت روز می گذرد طبق قانون حداکثر 10 روز پس از تصویب نام خیابانها توسط شورای شهر فرمانداری شهر باید نظر خویش را در این ارتباط اعلام کند . لذا ظرف دو روزه آینده فرمانداری شیروان نظر خویش را در مورد خواست همگانی مردم شیروان اعلام خواهد نمود . مدیران این سایت هیچ خبری از نتیجه این مصوبه شورای شهر در فرمانداری شیروان ندارند . این مطالب را نوشتیم تا بدانید نکته و خبر خاصی ما در اختیار نداریم . به محض اینکه خبری برسد حتما آن را منتشر خواهیم نمود .


۱۸ نظر:

  1. مگر قرار بوده کوه را جا به جا بکنند؟
    تصویب سه تا خیابان آنهم پس از نظر شورای شهر در فرمانداری شیروان چرا 8 روز طول بکشد ؟
    قانون حداکثر ده روز گذاشته آنهم نه برای شهری مثل شیروان این قانون در شهر 7 میلیونی تهران هم همینگونه است یعنی 10 روز ؟
    آقایان بدنبال چه هستند که این خواست مردم شیروان را پشت گوش می اندازند ؟
    خانم ستارزاده من برای شما متاسفم که دائما از این مدیران نالایق شیروان تعریف و تمجید می کنید .
    واقعا دست خانم غلامی درد نکند که نوشته بودند بزرگترین مشکل مردم خراسان شمالی مدیریت است .

    پاسخحذف
  2. حمیرا جان منم نظر آقای رحمانی رو دارم . وقتی آدم کم کاری و ایستادگی یه عده مدیر... رو در مقابل درخواستهای مردمی می بینه میگه اینجا هم جای زندگیه ؟ !
    من اگر ببینم این آقایان ناشنوا هستند دیگه حتی یه خط در مورد فعالیتهای مدیریتی در انجمن نمی نویسم وقتم رو فقط صرف فرهنگ و سنتها مردم خودم می کنم . زنده باد مردم شیروان زنده باد تاریخ پر عظمت شیروان و زنده باد مشاهیر نام آور شیروان

    پاسخحذف
  3. فریدون قربان زاده۴/۳۰/۱۳۸۸

    همشهری گرامی خانم ستارزاده
    مگر ارد بزرگ و یا استاد رستمی و یا منوچهر لطیف مال این بر کرسی نشستگان هستند که آنها بخواهند با دو تا نام گذاری خیرات کنند !
    خانم عزیز اینها مشاهیر شهر ما هستند هیچ ربطی هم به این به اصطلاح مدیران ندارند . مشاهیر ما متعلق به مردم هستند متعلق به تاریخ شیروان هستند متعلق به نسل های آینده دیار ما و همه ایرانیان هستند . شما حق ندارید مشاهیر و سرآمدان ما را در مقابل دو تا ... اینقدر کوچک کنید و از آن مدیران هم تعریف کنید ! صندلی قدرت خواه نا خواه در آینده ایی نه چندان دور در اختیار نسل اندیشمند و جوان ما قرار می گیرد . آنوقت خود ما اسم بزرگترین خیابانهای شهرمان و مراکز فرهنگی ورزشی و هنریمان را به نام بزرگانمان می گذاریم . خانم ستار زاده چرا نظرات ما را روی صفحه اصلی سایتت نمی گذاری؟! باید حتما پست و مقامی داشته باشیم تا مطالبمان را منتشر کنید ؟
    این آقای رمضانی و مجمع نواندیشان کیست و چیست ؟ که مطلبش را اینجا گذاشتین او چطور شیروانی است که ارد بزرگ و لطیف گرانمایه را نمی شناسد ؟!
    همین مطالب اصلا ارزش گفتن دارد ؟!
    یا آن آقا مدیر سایت شیران شیروان می گوید من وقتی از ارد بزرگ حرف زدم کسی او را در شیروان نمی شناخت این چه حرفیست ؟! من با همکلاسیهای دانشکده ام 5 سال پیش در مورد اندیشه های ارد بزرگ بحث می کردیم حال آنکه قدمت سایت این آقا دو سال است !
    هیچ چیزی مهمتر از پرستیژ شهر و بزرگان ما نیست متاسفانه امروز گرفتار عده ایی مدیر کوته فکر شده ایم که آنها هم رفتنی هستند .

    پاسخحذف
  4. گلیانی۴/۳۰/۱۳۸۸

    من از بیگانگان هرگز ننالم
    که با من هرچه کرد آن آشنا کرد!


    دست یه عده داره جلوی چشم فرزندان شیروان رو میشه ...
    مشت نمونه خرواره
    خواست های کلان مردم جزء میشه
    و خواسته های جزء هم فراموش میشه ...

    پاسخحذف
  5. مهرپرور ( درگز)۴/۳۰/۱۳۸۸

    سلام به همه دوستان شیروانی خودم .
    راستش من از اول هم عاقبت این مسیر را می دانستم ، اما نخواستم روحیه شما بشکند و از پتانسیل شما کاسته شود .
    به نظر من بجای آنکه بدنبال این باشید که مدیران را به راهی و کاری متقاعد کنید مردم را در نظر بگیرید چون آنها شنوا هستند باید مردم را با ریز عقاید ، نظریات و زندگی بزرگان شیروان آشنا و همراه کنید . آینده از آن مردم شیروان است این بیت شعر هم تقدیم به آقای گلیانی که شعری نوشته بودند :

    بغیر از هنر که تاج سر آفرینش است
    بنیاد هیچ سلطنتی جاودانه نیست

    نوابغ و مفاخر شیروان اگر چه جسم شان هم در بین ما نباشد اما همواره باقی اند.

    پاسخحذف
  6. راحله مطهری ( فریمان )۴/۳۰/۱۳۸۸

    حمیرا جان می دونم که ناراحتی اینو از پاک کردن آرشیو سایتت فهمیدم .
    عزیز دلم همیشه همین وضع نمی مونه خواهش می کنم مدیران شهرت رو فراموش کن منم با آقای مهرپرور هم نظرم . بیا همون جو دوست داشتنی سابق رو در همین جا ایجاد کن همه چیز رو . این روزها ساختار وزارت کشور رو ببین ! از کی توقع داری ؟ اینها حتی قابل توقع هم نیستند . سعی نکن از اونها نمای زیبای برای دیگران بسازی چون اونها دیگه نمای هم ندارند . شادیت آرزوی منه

    پاسخحذف
  7. از این که متن مجمع نواندیش را حذف کردین و به افکار مخاطبین سایت احترام گذاشتین متشکریم

    پاسخحذف
  8. عباس کاظمی۵/۰۱/۱۳۸۸

    با سلام ودرودبه سرکار خانم ستارزاده همه عزیزان که همیشه شرمنده آنان میباشم و از اینکه چند روزی به علت اشکال فنی در کامپیوترم نتوانستم در خدمت شما باشم عذر خواهی میکنم ولی با مطالعه دوباره سایت مطالبی را خدمتتان عرض خواهم نمود1-در مورد نامگذاری فرموده بودیدکه قبلا خدمتتان توضیح داده بودم ولی اکثر دوستان به این مطلب توجه نفرموده بودندکه عرض بنده این بوده است ((10 روز پس از وصول مصوبه)) علی ایحال بعضی از نامگذاری ها راخدمتتان عرض خواهم نمود.خیابان کنار دانشگاه آزاد را بنام زنده یاد منوچهر لطیف , میلانی در شهرک طالقانی که منزل مسکونی زنده یاد علی بابا رستمی در ان قرار دارد بنام این استاد , کوچه آموزش وپرورش قدیم واقع در خیابان سلمان فارسی بنام پهلوان امیر منوری,خیابان کنار اداره راه وترابری بنام عارف روحانی میربابا سیدی ,کوچه ای در خیابان کاشانی که منزل مسکونی پهلوان آذری قرار دارد بنام ایشان, .... پیشنهاد گردیده است که انشاءالله این مهم اجرا نیز خواهد شد2- در تمامی موارد پیامها هم خواهان حضور ویا تماس با دفترشورابودم تا بتوانیم در استفاده از نظرات واطلاع رسانی وارزیابی عملکردشورا بهره کامل را هم ببریم ولی هنوز منتظر باقی مانده ایم 3- خواهش واستدعای بنده حفظ اتحاد وانسجام بوده وهست آنهم با سعه صدر ,اگرکاری در بوروکراسی اداری گیر میکندتقصیر کسی نیست جز ساختار اداری کل کشورکه بایددر رفع آن همه سعی وتلاش کنند نه یکدیگر را متهم نمایندلذا از همه دوستان که در این مدت محبت دارندوموردعنایت قرار دادند کمال تشکر را دارم ویادآوری مینمایم که ما نوکر مردم عزیز وفهیم شیروان هستیم آنطور که رسم است نوکر بر خاک پای ارباب مینشیند نه بر کرسی ریاست کذائی وزود گذر لذا براین خدمتگزاری افتخار میکنیم که هر آنچه انجام دهیم وظیفه است و بر انجام وظیفه منتی نمیباشد وآنچه انجام نداده ایم نه اینکه نخواهیم شاید قادر نباشیم وشاید کوتاهی باشد که عذر خواهی بر ما واجب است ا ز خداوند سربلندی وسرافرازی شهرمان سیروان با تمام مردم خونگرم ودوست داشتنی اش را دارم

    پاسخحذف
  9. مریلا خانلق۵/۰۱/۱۳۸۸

    آقای کاظمی سلام ممنون که زحمت کشیده اید نام تعدادی از مشاهیر را بر خیابانهای شهرمان گذاشته اید هر چند به نظر من بعضی از آنها اصلا چهره سرشناس محله خودشان هم نبودند چه برسد به شیروان ! اما آنچه باید بگویم این است که اینجانب کمترین تصورم این بود که بزرگترین خیابان شیروان را به نام ارد بزرگ خواهید گذاشت چون او نماد شهر ماست اما اینجا در متن شما اثری از نام سمبول و نماد شیروان ندیدم . چطور در سوئد دکتر کریم سمنانی می بینند و شما در شهر خودمان نمی بینید ؟
    من هم با نظر جناب آقای مهرپرور هم عقیده ام که : آینده از آن مردم شیروان است...

    پاسخحذف
  10. فریدون قربان زاده۵/۰۱/۱۳۸۸

    خانم ستارزاده بفرمایید
    حالا داشته باشید اینم نتیجه همه زحمات فرزندان شیروان . بهتره اسم سایتتون رو هم عوض کنید باب دل آقایان شورا ، یکی از همون چهره های سرشناسشون رو بزارید رو سایتتون .
    کار شما خانم ستارزاده قابل بخشش نیست شما تریبون کسانی شدین که دشمن فرزند پاک شیروان و تنها یادگار بزرگان این شهر است .
    بعد از این همه مدت میگن اصلا از اولش هم ارد بزرگ نبوده به نظر من دست های پشت جریانه فرمانداری و شورای شهره که نمی خوان هم رو خراب کنند .


    آقای کاظمی هر چند خانم ستار زاده یا رحمتی گول حرفهای شما رو خوردند اما مردم شهرمان از اولش هم می دونستن شما همراه توقعات اونها نیستین .
    حمیرا خانم شما که قبلا به به و چه چه می کردین ... حالا هم این متنشون رو بزارید روی سایت تا همه ببینند شاهکار اعضای شورای شهر چیست .

    پاسخحذف
  11. فریدون قربان زاده۵/۰۱/۱۳۸۸

    الان پاسخ جالبی در انجمن دیدم نویسنده گفته بود دنیا با شتاب بسوی دانش و پیشرفت پیش میره اونوقت شورای ما با شتاب بسوی روستا برای یافتن عارف و روحانی !
    بهتون خسته نباشید می گم این حال و هوای شما منو یاد بیست سال پیش می اندازه زمانی که دانش ، فرهنگ و هنر به پای توهمات و کارهای عوامانه قربانی می شد .
    بگذریم
    به قول کرتات عزیز تقصیر ماست که کسانی را انتخاب کرده ایم که ....

    پاسخحذف
  12. عباس کاظمی۵/۰۱/۱۳۸۸

    باسلام ودرود بسیار بر همه عزیزان, اینکه سوالهای متفاوتی داشتیدنشان از روح جوان وپرسشگرانه شمادارد وستودنی است. لذاتوضیحی خدمتتان عرض میکنم 1- این نامگذاری هنوز مراحل قانونی خود را طی نکرده است وعرض کردم پیشنهاد شده است 2-کلیه خیابانهای مهم شهر از دیر باز نامگذاری شده بودوتغییر نامگذاری شرایط سختی دارد که یکی از ان شرایط رضایت تمام وهمه اهالی ان خیابان میباشد چون تمامی مکاتبات وادرس را به نام خیابان خود انجام دادندلذا خیابان بزرگی که در حد اندیشمندشهرمان ارد بزرگ باشد به ذهنمان نرسیدوبعضا خیابانها به علت اینکه منزل مسکونی فرد مورد نظر در ان قرار داردنامگذری میشود لذا از همه عزیزان خواهش دارم که پیشنهادات خود را درباره خیابانیکه در حد ایشان باشد ویا خیابانی که ایشان در ان زندگی میکردارائه فرمایند3-در باره میر بابا سیدی پرسیده اید البته بنده هم افتخار آشنایی با ایشان را نداشته ودورادور یکی دوبار ایشان را دیده ام ولی باید آنچه که در مورد ایشان شنیده ام عرض نمایم که ایشان از نظر مقام معنوی بسیار بالا هستند ودرحالیکه میتوانند بسیاری از مناصب دولتی را کسب کنند ولی عارفانه در روستا به کار کشاورزی مشغول است وهمچنین به تحصیل وتدریس و تمامی روحانیون وصاحب نظران به دیدار ایشان رفته وعرض ادب مینمایندو از طرفی شیروان بزرگ به همه فرزندان ازجمله ایشان و ارد بزرگ وغیره مینازدوهیچ یک منافاتی با هم ندارند 3- قابل عرض است شاید تعدادی از دوستان به علت اینکه اطلاع ندارند فکرمی کنند که این جنب وجوش در همین هفته اغاز گردیدوزود فروکش کرد ولی بطور مثال باید عرض کنم زنده یاد لطیف همیشه مورداحترام اهالی ورزش ودیگران بوده بطوریکه همیشه در 12فروردین در مراسم کشتی مورد تجلیل قرار میگرفت وامسال نیز که جای ایشان خالی بود از ایشان به عنوان پدر کشتی چوخه خراسان نامبرده شده هرچند که نمی توان با این کارهازحمات ایشان را جبران نمودولازم به ذکر است که ایشان رابطه نزدیکی با بعضی از اعضای شورای شهر داشتندوخود من با پسر ایشان اقای بابک لطیف سال سوم وچهارم دبیرستان همکلاس ودوست هستم لذا عزیزان من درابتدا که به جمع شما پیوستم تاکید بر اتحاد وانسجام نمودم چون این آفت تفرقه را بخوبی میشناسم که تاکنون موجب عقب ماندن شهرمان شده است وبجای اینکه روزی ازیکدیگر تعریف کنیم وروز دیگر متهم کنیم (در صدر ان هم دوستان از شهرهای دیگر)بیائید با هم اندیشی وهمفکری وهمدلی مشکلات شهر راببینیم وراه حل ان را پیدا کنیم (((رهرو ان نیست که گه تندوگه اهسته رود رهرو ان است که اهسته وپیوسته رود))) هنوز چشم در راه همه صاحب نظران در دفتر شورا هستیم که بتوانند از دیگر کارهای انجام گرفته اگاه شوند ونظرات سازنده خودرا ارائه دهند موفق وپیروز باشید

    پاسخحذف
  13. حمیرا ستارزاده۵/۰۱/۱۳۸۸

    جناب آقاي عباس کاظمي رييس محترم شوراي شهر شيروان سلام

    از اينکه مي بينم دغدغه هاي جوانان و مردم شهرمان را درک مي کنيد خوشحالم و از شما سپاسگذارم

    موفق باشيد

    پاسخحذف
  14. عباس کاظمی۵/۰۲/۱۳۸۸

    سرکار خانم ستار زاده با سلام از شما استدعا دارم که دیگر بنده به عنوان رئیس شورای شهر خطاب نفرمائیدبلکه به عنوان یکی از دوستان اظهار نظر میکنم لذا دغدغه همه دوستان قطعا مهمترین مسئله ماست وما خواهان همفکری ویاری شما هستیم ونه تقابل .قطعا شاید ما نتوانیم همه انتظارات را برآورده کنیم ولی شکی نکنید که تمام سعی وتلاش خود را داریم ووقتی هم پای حقوق شهرمان در میان باشد از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کردودر مقابل هیچ زوری هم ساکت نخواهیم نشست همچنان که تاکنون چنین بوده تعویض شهرداروانتصاب شهردار جدید از این نوع است که در مقابل فشار بعضی از مسئولین استانی مقاومت کردیم وآثارخوب این عمل مشهود است ویا احقاق حق سهم شیروان از مالیات ارزش افزوده که الان درگیر ان هستیم وبعضی از وقتها راکه در خدمت شما نبودیم در گیر همین مسئله بودیم لذا در فرصت مقتضی شرح به اطلاع دوستان خواهد رسید در عین حال باز بر اتحادوهمبستگی تاکید وخواهش دارم تا دیگران شاهد این پیامها نباشندووفکر کنند که بین دوستان اختلاف وتفرقه افتاده است از طرفی ایمیل بنده abbas.kazemi50 شماره تلفن شورا 05856227030میباشد از همه شما سروران سپاسگذارم و دوستتان دارم

    پاسخحذف
  15. کرمانج شیروان۵/۰۲/۱۳۸۸

    سلام به همه همشهریها

    آقای کاظمی سه نکته تنش ایجاد نموده که اگر آنها نبود این همه همشهریها عصبانی نبودند و بحث ها به اینجا کشیده نمی شد اول آنکه این خواسته قدیمی شیروانیها به مرور مثل یه زخم بر روی روحیه همه فشار وارد می کرد دوم سکوت ناگهانی اعضای شورای شهر بود و سوم آنچه شما به عنوان نظر نهایی شورای گفتین که در آن اثری از نام ارد بزرگ نبود .
    برای ما شیروانیها در درجه اول نفس نامگذاریها مهم بود برای همین وقتی آقای حسین پور پیشنهاد نامگذاری بر روی مکانهایی را دادند باز هم این همه تنش وجود نداشت و عده ایی و از جمله همین خانم ستارزاده حمایت هم کردند . اما وقتی شما گفتید نام گذاریها انجام شده ! همه همشهریها ذهنشان معطوف به همین جریان شد . و امروز بعد از مدتها ما می بینیم هنوز همان خانه اول هستیم و خواسته بحق و قانونی همه ما بر زمین مانده است . آقای کاظمی پیام قبلی شما می توانست موجی از شادی ایجاد کند اما دیدید که بعکس موجی از یاس به همراه داشت من وقتی به دوست قدیمی ام رحمانی نگاه می کنم می بینم دیگر انگیزه ایی برای بحث در مورد شیروان ندارد احساس می کند هیچ چیزی در این شهر درست شدنی نیست . شما اگر تصمیم می گرفتین و نام خیابانی را به نام ارد بزرگ می گذاشتید امروز همه جشن داشتن پس عامل اصلی این همه سردی و بدبینی تصمیم ناقص شما بوده است . گفته اید مقابل هیچ زوری هم ساکت نخواهیم نشست بسیار خوب ، وقتی شهر ما نشریه و رسانه ایی مستقل ندارد ( البته پیشنهاد خود شما هم ایجاد آن بود ) دایره شایعات و حدس گمان ها هم افزایش می یابد این حدس به درست و یا به غلط وجود دارد که حذف نام ارد بزرگ ریشه در جایی بغیر از شورای دارد و از این رو حساسیت ایجاد می شود .
    برای نامگذاری یکی از معابر و یا میادین شهر به نام نماد شیروان شما تصور کنید همه شهر محله و کاشانه او بوده است هر کجا را که فکر می کنید درست است نامگذاری کنید و به این همه تنش پایان دهید .

    پاسخحذف
  16. مریلا خانلق۵/۰۲/۱۳۸۸

    آقای کاظمی سلام
    حرفهای شما دلگرم کننده است فکر نمی کنم بین شیروانیها کسی بخواهد خدای ناکرده با قصد تخریب وجه شما و شورای بنویسد آنچه می بینید نتیجه همان سوء تفاهماتی است که در آغاز نامه کرمانج شیروان بود . نفس نامگذاری مهم بود تا به مردم کشورمان بفهمانیم ارد بزرگ فرزند خطه ماست و به این شکل ضمن تجلیل از ایشان وجه شهر و استانمان را بالا ببریم . شاید آقای قربان زاده باز به ما بگوید شما حق ندارید پرستیژ مشاهیر شیروان را در حد خواهش و التماس پایین بیاورید . اما آقای کاظمی احترام به بزرگان خصلت خوب همه ماست و نباید مایه درگیری و جدای باشد من هم با نظرات کرمانج شیروان موافقم .

    پاسخحذف
  17. گلیانی۵/۰۲/۱۳۸۸

    سلام به یکایک دوستان هم شهری
    شاید بی جا نباشد که بگویم یکی از پرچالش ترین مباحث شهری بحث نامگذاریها و موارد مربوط به آن است . از اینکه می بینیم اعضای شورای شهر ما وقت زیادی از زمان خویش را صرف گرفتن حق سهم شیروان از مالیات بر ارزش افزوده می کنند از همه آنها قدردانی می کنیم و متشکریم که با نگاهی سخت افزاری سعی در حل مشکلات کلان شهر ما را دارند . اما این بخشها و کارها بسیار کمتر از اموری مانند نامگذاریها به چشم می آید . درست و یا غلط مردم نگاهشان در درجه اول به نماهاست تا پی ها . شاید شورای شهر بگوید به لحاظ مالی کاری که ما می خواهیم انجام دهیم در طول دوران حیاط شورای شهر شیروان بی سابقه است . اما نگاهها امروز معطوف به این است که چطور شورای شهر به هر دلیل بحث را به اینجا کشانده است. ما شهروند این شهر هستم تنها توقعات خویش را مطرح می کنیم . احساس هم نمی کنیم توقع ما چیز زیادی بخواهد باشد هیچ حد و مرزی را هم تعیین نکردیم که شورا بخواهد دچار مشکل شود تنها گفتیم نامگذاری به نام مشاهیرمان انجام شود . در همین حد و نه بیشتر از این . راهکار و چگونگی انجام آن به عهده اعضای شورای شهر که مسلما از همه ما بیشتر به چند و چون شهرمان آگاهند . در مورد تعویض شهردار و انتصاب شهردار جدید در تمام مراحل اعضای شورای شهر مورد حمایت مردم بوده و تا کنون این حمایت مشهود است . ایستادگی شورای بر نظراتش خواست قلبی همه رای دهندگان است چون همه از نیروهای تحمیلی به استان و شهرمان رضایت قلبی نداشته و خواستار نیروی قوی منطقه ایی می باشند .
    نکته آخر آنکه کش دادن به این جریان جز ایجاد شایعات جدید و آتش زدن بر خرمن دوستیها نتیجه ایی در پی ندارد . شورای محترم شیروان با واقع نگری این فرآیند را تکمیل نموده و اتحاد و انسجام دلسوزان شهرمان را دو چندان نماید . از همه دوستان همشهری می خواهم حرمت ها را رعایت کنند و از دلسوزان شهرمان حمایت نمایند .

    یا حق

    پاسخحذف
  18. نه در مسجد گذارندم که رندی
    نه در میخانه کاین خمار خام است
    میان مسجد ومیخانه راهی است
    غریبم سائلم آن ره کدام است
    ****
    دوستان ارجمند واندیشمند شیروانی
    نظرات ازسردرد ودلسوزی شما در روزهای گذشته نوید بخش آینده ای روشن برای بالندگی بیشتر این شهر بی صداست.
    همت همه ی دلسوزان در ارائه ی راه حل وراهکاروتقاضای بدیهی ترین حق موکلین که نامگذاری ها به نام مشاهیر است ستودنی است امید است دوستان ارجمندبا پیگیری مطالبات بر حق خود در سایر مواردزمینه ی بالندگی بیشتر شیروان عزیز رافراهم آورند.
    دوستان بزرگوار:
    1-همان طور که دوست عزیزوبزرگوارماجناب آقای کاظمی درپاسخ به نظرات گوناگون دوستان به تفصیل بیان نموده انداعضای شورای شهر شیروان با یکدلی وبا تکیه برآراواراده ی مردمی خود راموظف به پیگیری مطالبات همه ی مردم بزرگوار خصوصا دوستان دل آگاه وبلاگ نویس خود میدانندوهیچ سکوتی از سوی اعضای شوراصورت نگرفته ونخواهدگرفت.
    2-در خصوص نام گذاری اردبزرگ صدای شما راشنیده ایم اجازه دهید به قول برادران خوبم جناب آقای کاظمی وجناب آقای گلیانی در فرصتی مناسب مکان در خوروشایسته ای برای این فرزانه ی پرآوازه وغریب دیار خویش درنظر گرفته شودوبگذاریم با هم اندیشی این مهم صورت پذیرد.
    3-اعضای شورای شهر شیروان به رغم موانع متعدد که سال گذشته در جلسه ی شورای اداری به شورای شهرحمله شد وبه عنوان نیروی آمریکایی از آنان یادشدبا پاسخ مستدل ومنطقی وبه دور از هیاهو به کار خدمتگزاریشان ادامه دادندوامروز علاوه بر نام گذاری دغدغه هایی بزرگتررادارند.
    شهر اردبزرگ نباید10هزارنفر بی سواد داشته باشد
    شهراردبزرگ نبایدبالاترین رقم بی کاری را داشته باشد
    شهر اردبزرگ نبایدبزرگترین زندان خراسان شمالی راداشته باشدهرچندکمترین زندانیانش شیروانی هستند
    شهر اردبزرگ نبایدباانبوه جمعیتش چنین بیمارستانی داشته یاشد
    شهر ارد بزرگ نباید چنین مکان محقری را به عنوان کتابخانه ی عمومی داشته باشد
    شهر اردبزرگ نباید کارخانه هایش از پی یکدیگر به محاق خاموشی فروروند وکارخانه ی قندش با12میلیاردبدهی در حال ورشکستگی باشد
    نباید همشهریان ارد بزرگ آب آشامیدنی باسختی قریب به هزار رابنوشند ودر حالی که تصفیه خانه اش باید د ر شهریور88به بهره برداری می رسیدهنوز تا افتتاح باید بسیار منتظر بماند
    شیروان اردبزرگ نبایداعتباردولتی نهضت آسفالتش بااسفراین برابر باشد و1ونیم درصد ارزش افزوده اش کمتر از جاجرم باشد
    شهر اردبزرگ ومردم فهیمش لایق خدمت بیشترندواین در صورتی محقق خواهدشد که از همه ی نیروهای توانمند شیروانی بهره بگیریم .

    بایدیاورکرداردبزرگ،سردارعیوض،میرباباسیدی،علی بابارستمی،رحیم بخشی بهادری،منوچهر لطیف،هیوامسیح و...همه سرمایه های این دیارندمبادا باانکاریکی به دنبال اثبات دیگری باشیم

    امیدوارم همان طور که دوستان کوچک شما در شورای شهر به صورت مختصر وگهگاه پاسخی به تقاضاهای منطقی تان دادندوباز هم برای تحقق خواسته های منطقی تان تلاش خواهند کرد دیگر مسئولان محترم شیروان هم حداقل نه این دل نوشته های جوانان شیروانی راپاسخ دهندبلکه حداقل آن ها رابخوانند.
    شیروان شهر انکار شده است امروز بایدبا آسیب شناسی وتلاش واحقاق این حق از طریق کاربه دستان گام هایی برای سربلندی شیروان عزیز برداشت.
    یک بار دیگر از همه ی دوستان عزیزکه به اظهار.نظر پرداختند به خصوص بزرگواران وبلاگ" شیران شیروان" و"شیروان شهر اردبزرگ وشیرکوه" که آغازگر این راه روشن بودند سپاسگزارم وامیدوارم درآینده شهرمان به همت همه ی شماجوانان روشن بین وحقیقت خواه بر بلندای قله ی آبادانی قد برافرازد.
    باسپاس فراوان

    پاسخحذف

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.