پیامی از سوی رییس محبوب شورای شهرمان جناب آقای عباس کاظمی



سرکار خانمها ستار زاده ورحمتی با سلام ودرود به شما برای سایت وزین وپرمحتوا تبریک عرض مینمایم واز اینکه به بنده عنایت فرموده اید سپاسگزارم مطالب ارزنده شما بزرگواران رامطالعه نمودم و منتظر نظرات وپیشنهادات وانتقادات سازنده شماهستم وهمچنین اخبار روزوفعالیت های شورا را خدمتتان گزارش خواهیم داد تا از نظرات کارشناسی شما وبقیه دوستان استفاده کامل را ببریم امید است با همکاری واتحاد بتوانیم مشاهیر وبزرگان را شناسایی وبه مردم معرفی کنیم لازم به ذکر است که طوق نوکری مردم شیروان مدال افتخار من است همیشه سر بلند وپیروز باشید .

- مطالب جناب آقای کاظمی و همچنین آقای حسین پور نشانگر آن است که مردم شریف شیروان در انتخاب خود اشتباه نکرده اند و بهترین افراد را راهی شورای شهر نموده اند . برای همه عزیزان شورای شهر شیروان آرزوی توفیق روزافزون داریم . امید است در سایه این همه زحمت و تلاش این نمایندگان سختکوش آنگونه که شایسته است شیروان زیبا را معرفی بنماییم .

۳ نظر:

  1. گلیانی۴/۲۳/۱۳۸۸

    حمیرا خانم سلام

    من هم وقتی مطلب آقای کاظمی را خواندم شدیدا تحت تاثیر قرار گرفتم انشالله با مساعی این انسانهای آگاه و مردمدار نام چهره های سرشناس شهرمان بلندآوازه تر شود .

    دستتون درد نکنه و یاحق

    پاسخحذف
  2. سهیل رحمانی۴/۲۳/۱۳۸۸

    آقای کاظمی انسان قابل احترامی است و این همه ادب و خصلت نیکو در نوشته شان دیده می شود
    در نظر قبلیم هم گفتم پیشنهاد می کنم نام خیابان دانش را بگذارید ارد بزرگ . دانش بدون یک شاخص مشخص معنایی ندارد و ارد بزرگ همین شاخصه است .

    عاشق شیروان و مردم شهرم - سهیل رحمانی

    پاسخحذف
  3. فریدون قربان زاده۴/۲۳/۱۳۸۸

    اگر بجنورد اجازه می داد تا شورای شهر درست اطلاع رسانی کند و رسانه ایی در دست داشت این قدر اعضای شورای شهر ما تحت فشار قرار نمی گرفتند . مشکل ما در شهر ما نیست در بجنورد است اما اعضای شورای شهر شیروان هم با سکوت در برابر خواست همگانی که خواهان نام گذاری جاهایی به نام بزرگانمان استاد دوستی ، ارد بزرگ و منوچهر لطیف هستند متاسفانه بر شدت تخریب جایگاه خویش افزوده اند . اما باز هم تاکید می کنم شیروان نیاز به یک جریان قوی اطلاع رسانی دارد که متاسفانه صدا و سیمای استان خراسان شمالی انگار فقط سیمای بجنورد است .

    پاسخحذف

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.