๑๑๑๑سخنان زیبا و تامل برانگیز از بزرگان جهان๑๑๑๑

در شگفتم که سلام آغاز هر دیداری است ولی در نماز پایان است. شاید بدین معناست که پایان نماز آغاز دیدار است. علی شریعتی


من هفتصد بار اشتباه نکردم. من یک بار اشتباه نکردم من زمانی موفق شدم که هفتصد راهی را که موفقیت آمیز نبود اصلاح کردم. هر گاه راهی را که عمل نمی کرد حذف کردم راهی را پیدا کردم که کار می کرد . توماس ادیسون


فرمانروا اندیشه خویش را درگیر رخدادهای کوچک نمی کند. ارد بزرگ


تمام طلاهای روی زمین و زیر زمین بقدر یک فضیلت اخلاق ارزش ندارد. افلاطون


تنها آشیانه خرد ، راستی و درستی ست. ارد بزرگ


یک آموزگار خام می تواند شاگردان خویش را برای همه زندگی سرگردان کند. ارد بزرگ


راه های آینده ابتدا در اندیشه خردمندان رسم می گردد سپس مردم با کوششی بسیار آن راه ها را خواهند ساخت. ارد بزرگ



منبع : انجمن های گفتگو ایران تراک
http://irantrack.com/Forum/thread3527-36.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.