نرگس خانم 10 ساله با شعر قشنگش در مورد شیرکوه و ارد بزرگ

در بخش نظرات سایت یه پیام قشنگ دیدم که برایتان اینجا می گذارم از نرگس خانم هم متشکرم و منتظر اشعار تازه اش هستم .
نرگس جان سلام مرا به پدر و مادر خوبت برسان

http://www.freeupload.com.au//uploads/1/Shirvan%20Shahre%20Orod%20Bozorg%20Va%20SHir%20Koh%20-10.jpg

نرگس -10ساله از شیروان گفت... سلام خانم ستارزاده من اسمم نرگس است 10 ساله هستم کلاس چهارم دبستان
من همیشه با بابام و مامانم می آییم سایت شما عکس شیرکوه را به همه نشان می دهیم . یک شعر سروده ام به نام بزرگ شیروان می خواستم این را برایتان بفرستم
شعرم این است

بودم تو بیشه زاری
بیشه زار بزرگی
قشنگ و خوش آب و هوا
با آواز پرنده ها
من به کوهی رسیدم
کوهی سنگی رو دیدم
من به شیرکوه گفتم
ای شیرکوه مهربان
خوشحال هستی و خندان
چون به شیروان آمده
مرد خوب و مهربان
او بود بزرگ شیروان

پایان


۶ نظر:

  1. نرگس -10ساله از شیروان۶/۱۷/۱۳۸۹

    سلام خانم ستارزاده
    مرسی از اینکه شعرمو تو سایتتون گذاشتین
    متشکرم
    من یه شعر دیگه هم سرودم که در پایین
    تقدیمتون می کنم.

    یه شیر پرقدرتی
    اومده باز به شیروان
    سری زده به شیرکوه
    دوست صمیمیشان
    میدونید اون کی بوده؟
    بزرگ شیروان بوده
    رفیق شیرکوه بوده

    پاسخحذف
  2. نرگس -10ساله از شیروان۶/۱۷/۱۳۸۹

    سلام خانم ستارزاده
    سومین شعرم
    که الان سرودم

    دویدم و دویدم
    به شیرکوه رسیدم
    دو نام بر او دیدم
    نام شیروان و ارد بزرگ را دیدم
    هر دو را پسندیدم

    پاسخحذف
  3. حمیرا خانوم سلام
    امروز وقتی دیدم سایتتان دوباره پوست انداخته و فعال شده کلی خوشحال شدم به امید خدا دوباره شیروانیها در اینترنت با هم مثل قدیما خوب کار می کنند .

    نرگس خانم
    شعرای قشنگت مرا تحت تاثیر قرار داد
    حتما از آنها در انجمن شماره یک شیروان استفاده می کنیم
    پس باز هم بنویس که مشتاق خواندن اشعار زیبات هستیم

    یا حق

    پاسخحذف
  4. سلام حمیرا جون شما هم از شیروان هستید؟
    راستی مر30 که به من هم یه سری زدید منم الان میلینکمتون
    بازم بیان خوشحال میشم
    دیدارمون نیفته به قیامت!!!
    فعلا...

    پاسخحذف
  5. سلام حمیرا جون مر30 که یاد شهرمونو با این وبلاگ خوشگلت زنده کردی
    (آخه منم از هم شهریای خودتونم)
    خیلی خوشحال شدم از آشنایی با شما وقت کردین باز به وبلاگ من البته متعلق به خودتونه سر بزنید
    فعلا...

    پاسخحذف
  6. سلام حمیرا جون مر30 که یاد شهرمونو با این وبلاگ خوشگلت زنده کردی
    (آخه منم از هم شهریای خودتونم)
    خیلی خوشحال شدم از آشنایی با شما وقت کردین باز به وبلاگ من البته متعلق به خودتونه سر بزنید
    فعلا...

    پاسخحذف

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.