آخرین نوشته این سایت

او می گوید : "یاد اشک و شیفتگی ، آویزه خاموش دلهاست"
و امشب از انتهای راه خودم و دوستانم با شما می گویم .
همشهریان عزیزم و هم میهنانی که ماههاست همراه من و دوستانم هستید .
اگر نغمه ایی از گلوی زخمی مردم شیروان شنیدید آواز انتها و پایان نبود آواز عشق بود و عشق را پایانی نیست ...
و او می گوید : نماز عشق ترتیبی ندارد چرا که با نخستین سر بر خاک گذاردن ، دیگر برخواستنی نیست .
خواستیم با شعله عشق شهرمان را از غبار مرگ برهانیم اما گویا عده ایی ترجیح می دهند شهرما در سکوت و پلشتی دست و پا بزند .
آنها می گویند او رفته است اما شهر ما گام های او را در سینه دارد و همین گامها را دوست داریم و منتظریم روزی این شهر نقشی از او را در تن بگیرد .
و او گفت : ویرانه کاخ های برآزندگان هم ، هزاران گهواره امید بر بستر خویش دارد .
و می گوییم "ارد بزرگ" در دل ما کاخی هستی تا به اوج .
و دوستت داریم ...

۱۴ نظر:

  1. مریلا خانلق۸/۲۵/۱۳۸۸

    همیشه وقتی اولین پیام بازدیدکنندگان سایتت را می گذاشتم کلی خوشحال می شدم .
    اما اینبار اشک هایم سرازیر شده و با مژه های لبریز از اشک برایت می نویسم
    حمیرای عزیزم نقش ما در دل تاریخ شهرمان هر چند کوتاه بود اما چون عشق به سرفرازی شیروان بود برای همیشه ماندگاره
    عزیزم ما از عشق به بزرگ شهرمان گفتیم و اینکه این شهر عرصه بزرگان است حال که عده ایی کفتار بر آن جشن گرفته اند می گرییم به امید روزی که بزرگمان را در شهرمان خیر مقدم بگویم . خدانگهدار غمخوار مردم شیروان و خدا حافظ همراهان

    پاسخحذف
  2. می گویند مردان زود گریه نمی کنند
    می گویند طاقتشون بالاست
    اما من هم امشب با شما گریستم...

    پاسخحذف
  3. امشب چون آقای گلیانی به من جریان را گفته بودند وظیفه خودم دانستم کلیه مطالب سایت شیران شیروان را برای آخرین بار به انجمن شیروان منتقل کنم
    تا همیشه آلبومی از آنچه گذشت پیش روی مخاطب ما در انجمن شیروان باشد .
    هر مطلب و هر نکته ایی که منتقل می کردم هزار بار متاسف می شدم .
    یعنی شیروان نباید رشد کند
    نباید نامش بر سر زبانها باشد
    نباید برای این شهر حتی یک ستاره کوچک در آسمان باشد
    و هزار تاسف دیگه

    من هم به همه دوستان و همشهریان عزیزم
    عرض ادب و احترام می کنم

    خدانگهدار شیروان
    شهر ارد بزرگ و شیرکوه

    پاسخحذف
  4. باسلام

    خانم ستارزاده میگویند حق در نهایت پیروز است سیاهی ها ماندگار نیستند
    روز اولی که آمدید و پیام صمیمانه تان را گذاشتید یادمان نمیرود
    پر شور و حرارت پی گیر امور شیروان شما رفتید ولی روحیه و افکارتان را به دیگران بخشیدید

    همیشه مسئولان شهر ما از اینچنین حمایت میکنند.

    از بچگی یاد دادریم این مسئولان ما که احساسات و شور شوقمان را خفه کنند.
    نظرات ما برای این اندیشمندان چه فایده ایی دارد.
    امثال این روبه صفتان را ما میشناسیم

    امیدواریم هر جا هستی موفق باشی حداقل اگر میروی گاهی به سایت ما بیا و نظرات خوبت را برایمان بگذار.

    همینکه شما در این شهری و بین ما هستید یعنی با مایید.

    بقول هیوا مسیح
    بگذارید کمی دورتر از شما سوت بزنم

    و در پایان می خواهم که نروید چون امید خیلی از همشهریان به شماست.
    گرچه تصمیم با خود شماست

    و یادتان نرود که ما پیروزیم چون باهم هستیم

    پاسخحذف
  5. حمیرا جون گلویم پر بغضه
    اگر این آخر این جاده است
    پس بزار بهت بگم تو و سمانه بهترین دوستای من بودین
    هیچ وقت روزها و شبهایی رو که با مطالب شما روحیه می گفتم و احساس می کردم برای شهرم آدم مفیدی هستم رو فراموش نخواهم کرد .
    به خدا می سپارمتون .
    و مطمئنم روزی که ما بزرگ شهرمان را در شیروان پذیرا باشیم این پنج نفر از شرم از خونه هاشون بیرون نمیان :
    شاهرخ شاهرخي ، خليل چاره‌سازي ، عباسعلي علي‌ارونقي ، محمود عليزاده و فاطمه قربانیان

    خداحافظ

    پاسخحذف
  6. حمیرا جان و همشهریهای خوبم

    از شما خیلی چیزها یاد گرفتم
    اولیش شجاعت بود
    بعدش عشق به شهرم شیروان
    و بعد مبارزه برای حفظ ارزشهایی که قبلا اصلا بهش فکر نکرده بودم مثل ارزش نهادن به مشاهیر و بخصوص فیلسوف و اندیشمند شهرمان ((ارد بزرگ))

    شما استاد من بودید و همه عمر ممنون شما هستم . این اواخر به شما رسیدم اما همه عمر ممنون دار شما هستم

    پاسخحذف
  7. ناشناس۸/۲۵/۱۳۸۸

    ما::
    به کجا چنین شتابان گون از نسیم پرسید؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  8. خانم ستار زاده عزیز از شنیدن این خبر بسیار متاسف شدم تنها چیزی که میتونم ازجانب خودم بعنوان دوستی به شما بگم اینه که عقب نشینی درمقابل دشمن باعث پیشروی او خواهد شد نه کنار کشیدن او .
    امثال شما دوستان که سالها بار زحماتی رو بردوش کشیدید ویاران ویاورانی رو در کنار سایت یادرحاشیه درکنار خود داشتید نه تنها درقبال خودتون باید احساس وظیفه کنید بلکه ترک این دوستان نیز در نهایت عملیه که از حمیرا ستارزاده ویارانش قابل قبول نمیتونه باشه .
    شما در حریم وبلاگی خودتون ملکه ی سایت خودتون هستید ونباید کسی شما رو از صندلی افتخاراتتون پائین بکشه وبه شما قدرت خود رو اینگونه ثابت کنهوبه برنده شدن خودش که نتیجه دشمنی یعنی راهی خصمانه بود افتخار کنه با دشمنی که اینگونه قصد شکستن شما روداره شمشیرتون روتحویل ندید!!!!اشما بعیده خانومی!
    (انسانهای بزرگ هرگز مغلوب ادمهای کوچیک نمیشن*! )
    وانسانهای کوچک هم کسانی هستند که حربه ی دشمنی , تنها دست اویز اعمالشونه وهمچنین رنجاندن افرادی موفق
    وتنها پناه قدرتشون همینکه که بادشمنی ها وزخمه ها شما رو از هدفتون دور کنن چرا اجازه میدید موفق بشند؟؟!!!
    چنین ادمهائی با فریادی و با دادی کنار خواهند کشید که معمولا انسانهای ترسو راه دشمنی رو پیش میگیرند وگرنه نیازی دردنیا به دشمنی نیست مگر از سر حسادتی !
    وباانهمه سخنان که از برزگان نوشته ای باید بدنی زمانی که دشمنان تو زیاد میشوند تو انروز ودر ان زمان ادم موفقی بوده ای!
    واین باید برای شما وتلاش شما ویاران شما محرکی قوی تر باشد برای ادامه برای
    موفقیت
    من ازشما بعنوان دوستی که دوستش دارم متوقعم برگردید وبا قدرت وهمت ادمه دهید وباین سادگی عرصه را بر دشمنان خود باز نگذارید اگر میدانید برای چه تلاش میکنید همین برای ادامه
    کافیست
    سایت شما متعلق به شماست وخوب دوست ودشمن نیز دارد مثل همه ماندن وسرافراز شدن وظیفه ایست که اگر انرا درقبال خود وطیفه نمیدانید درقبال کسی که برایش تلاش کردید وظیفه است
    ارد بزرگ اندیشمند ایرانی که چه قبول داشته باشند چه نه موجودیت دارد وطرفدارانی
    درنتیجه برگردید من منتظر شنیدن این خبر ازشما هستم که مجدد فعالیت خودر را شروع کرده وبه ان ادامه میدهید میدانم دوستانی که من در دورادور خود داارم انسانهائوی نیستند که براحتی شکست بخورند ویکی از آنها خمیرا ستارزاده است
    به هردلیلی که دارید من دلیل شما را نمیپذیرم
    چون من دوستم را هیچوقت نمیخواهم شکست خورده ببینم
    منتظر بازگشت شما هستم وهمچنین جواب شما باین نوشته
    شادمانه موفق وشادکام باشید چه شما چه یاران شما چه همه مردم شیروان شهر ارد بزرگ

    پاسخحذف
  9. ناشناس۸/۲۶/۱۳۸۸

    سلام اشکهای شما را ارج میدهیم لطفا برخیزید که کارها داریم

    پاسخحذف
  10. عزیزجان جلد دوم کتاب بع سومم تموم شد بارها سرزدم ببینم برگشتید یا نه پستی زدید یانه وناامید شدم اما ته دل نمیخوام ناامید بشم وامیدوارم بار دیگه که میام پست جدیدی ازتون ببینم
    شادمانیت آرزوست
    موفق وکامیاب باشید

    پاسخحذف
  11. باغبان۹/۰۱/۱۳۸۸

    به شما حق می دهم و برای شهرمان متاسفم که در زیر دست شورای شهری چنین بیگانه با شیروان و بزرگ آن اسیر است ...

    پاسخحذف
  12. سلام
    چرا آخرین نوشته؟!
    خودتون میدونید من اهل شیروان نیستم اما با نوشته های شما علاقه زیادی به دیدن این شهر و آشنایی با مردمانش پیدا کردم
    دلم گرفت از خوندن این چند سطر و بغض گلوم رو فشرد
    امیدوارم براتون مشکلی پیش نیاورده باشند این مسولین به ظاهر دلسوز!
    مطمئن هستم شما در این مدت به اندازه کل سنوات خدمت این آقایان به شهرتون خدمت کردید
    به شما به عنوان یک ایرانی عاشق خاکش و پاسدار بزرگان این سرزمین افتخار می کنم

    پاسخحذف
  13. درود بر شما
    از لطفتون ممنونم
    نظراتتون براي من سرشار از انرژيه
    منتظر بازگشت شما خواهيم بود...

    پاسخحذف
  14. ناشناس۱/۲۵/۱۳۸۹

    slam
    lotfan email e site ra chek konid barayetan email ferstadam

    پاسخحذف

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.